Regulamin korzystania z forum Hyundai Coupe Club Polska

Na tym forum możecie pisać dosłownie na każdy temat, o wszystkim co nie koniecznie jest związane z "Coupe".

Regulamin korzystania z forum Hyundai Coupe Club Polska

Postprzez WhiteSmurff 12 lut 2010, 16:28

Korzystając, i rejestrując się na forum Hyundai Coupe Club Polska (HCC PL) akceptujesz poniższy regulamin. Za nieprzestrzeganie regulaminu grożą kary, o których decydują moderatorzy lub administratorzy.

Postanowienia ogólne:

    1. Korzystanie z pełnych funkcjonalności forum, jak i pisanie wiadomości, możliwe jest tylko i wyłącznie po uprzedniej rejestracji. Prosimy również o uzupełnianie wszystkich pól co w konsekwencji pozwoli szybciej zarządzać strukturą użytkowników.

    2. Zabrania się dublowania kont (zakładania nowych kont przez jednego użytkownika) bez zgody administracji.

    3. Po rejestracji prosimy wszystkich użytkowników o przedstawienie się i powiedzenie kilku słów o sobie w przygotowanym do tego temacie: http://forum.hyundaicoupe.pl/viewtopic.php?f=9&t=3.

    4. Oczekujemy od użytkowników kulturalnego zachowania i wzajemnego szacunku. Wszelkiego rodzaju kłótnie, spory, jak i sprawy prywatne proszę załatwiać poprzez priv'a ("PW"), a nie na forum. Konta użytkowników, którzy dadzą dowód na to, że nie potrafią żyć w społeczności jaką niewątpliwie jest nasz Klub, będą usuwane.

    5. Przekleństwa nie będą tolerowane, nawet gdyby były one wyrazem radości lub zachwytu. Mile widziana autocenzura.

    6. Jeżeli Twoja wypowiedź łamie regulamin zostaniesz poproszony przez obsługę forum o jej zmianę - jeśli tego nie zrobisz Twój temat zostanie zamknięty do momentu poprawienia przez Ciebie tematu. To samo dotyczy wypowiedzi, z tym że ta jeśli nie zostanie poprawiona w ciągu 24h zostanie usunięta. W szczególnych przypadkach wiadomość bez podania przyczyny może zostać usunięta.

    7. Adresy e-mail podawane przy rejestracji będą wykorzystywane do wysyłania najważniejszych i istotnych informacji odnośnie życia klubu tzn "klubowa poczta" przez administrację forum.

    8. Rangę klubowicza można uzyskać za zgodą administracji poprzez aktywne włączanie się do działalności klubu, uczestnicząc w zlotach, a w szczególności zlocie ogólnopolskim.

    9. Bardzo ważną funkcją na forum, często pomijaną, jest opcja powiadamiania moderacji o niewłaściwym poście. Pomaga ona zlokalizować błędny czy wrogi komentarz do innego użytkownika. Prosimy używać tej opcji z pełną determinacją, aby móc pozbyć się niemiłych sytuacji na forum.

    10. Wszyscy nowi użytkownicy przechodzą wstępną moderację tj. pierwsze 10 postów musi zostać zaakceptowane przed moderację. Po przejściu tego etapu mogą bez ograniczeń korzystać z forum.

Pisanie wiadomości:

    1. Tworząc temat, zastanów się do którego działu będzie pasował, unikniemy wtedy kłopotów z przenoszeniem, a potem szukaniem swoich postów. Błędne umiejscowienie tematu może być przyczyną przeniesienia bądź też usunięcia wątku przez moderatorów.

    2. Zanim utworzysz temat z pytaniem, użyj opcji "Szukaj" (być może w archiwum już jest odpowiedź na Twoje pytanie). Dublowanie tych samych tematów jest naruszaniem regulaminu i może przyczynić się do usunięcia wątku, a także do otrzymania ostrzeżenia.

    3. Tytuł nowego tematu, powinien jasno, zrozumiale i rzeczowo przedstawiać poruszany wątek. Tytuł powinien być pisany małymi literami (pierwsza Wielka - jak w zdaniu bez kropki), a także posiadać stałą formę danego działu (jeśli taka występuje, np. dział "Fotorelacje"). W razie nie zastosowania się do tego, temat zostanie zmieniony przez moderatora, a powtórne nieprzestrzegania tych zasad będzie skutkować ostrzeżeniem.

    4. Jeśli zdarzy się sytuacja, że zapomniałaś/eś dodać coś do swojej wypowiedzi - zamiast tworzyć nowy post skorzystaj z funkcji "Edycja".

    5. Jeśli odnosisz się do czyjejś wypowiedzi skorzystaj z funkcji "Cytuj", cytując całość lub jej fragmenty. Jeżeli chcesz skomentować ostatni post nie cytuj go, ew cytuj tylko i wyłącznie poszczególne jego fragmenty do których się odwołujesz.

    6. Forum to nie chat, ani miejsce do nabijania postów. Kolejne posty, mają wnosić coś nowego do tematu. Posty niezwiązane z tematem mogą być usuwane.

    7. Przed napisaniem czegokolwiek sprawdź ortografię, gramatykę i pisownię. Pamiętaj, że forum służy porozumiewaniu się pomiędzy ludźmi, niezrozumiała forma przekazu przeczy tej idei, obowiązuje również zakaz używania WIELKICH LITER jak i rozmiaru czcionki większego niż "Normalny".

    8. Zabrania się reklamy i sprzedaży wszelkiego rodzaju przedmiotów o nieudokumentowanym pochodzeniu za pośrednictwem forum, a także jakiejkolwiek reklamy, poza działem giełda, produktów i usług z których czerpiesz korzyści finansowe. W przypadku pojawienia się takiej działalności, moderatorzy będą zmuszeni do usuwania takich treści.

    9. Treści rasistowskie, szowinistyczne, pornograficzne i inne treści zabronione przez prawo, a także nawoływanie do przemocy są zabronione.

    10. Zdjęcia, na forum umieszczamy w postach za pomocą alternatywnego hostingu np strony http://imageshack.us lub za pomocą załączników.

    11. Zapisując się na ostateczną listę zamówień na gadżety, listę uczestników zlotu czy kupując przedmiot na giełdzie użytkownik zobowiązany jest do uregulowania płatności w wyznaczonym w danym temacie terminie.

Kary i upomnienia:
    1. Każdy użytkownik ma ustawiony limit ostrzeżeń na 3. Ostrzeżenia przydzielają moderatorzy oraz administratorzy w przypadku gdy użytkownik nie przestrzega regulaminu, a w szczególności nie potrafi żyć w społeczeństwie użytkowników np. wyśmiewając innych.

    2. Posiadanie 3 ostrzeżeń wiąże się z 2 dniowym brakiem dostępu do forum. Ostrzeżenia przedawniają się automatycznie po 3 miesiącach.

    3. W szczególnych przypadkach za brak umiejętności współżycia z innymi użytkownikami forum (np. osobiste sprzeczki/kłótnie/obrażanie) moderacja zobowiązana jest bez upomnienia wymierzyć karę 7 dni odpoczynku od forum.

    4. Konta użytkowników podlegają moderacji tj. osoby nie logujące się dłużej niż dwa miesiące na forum dostają przypomnienie o braku aktywności. W przypadku braku dalszej aktywności konto może zostać usunięte po miesiącu - data liczona jest od daty wysłania powiadomienia na adres email podany podczas rejestracji.



REGULAMIN DZIAŁU GIEŁDA oraz REGULAMIN DZIAŁU GALERIA są podwieszone w działach, i stanowią integralną część tego regulaminu

A teraz kilka słów o osobach administrujących forum: (nie koniecznie na poważnie) ;)
    Moderator nie myli się - moderator ma inne zdanie.
    Moderator nie obraża innych - moderator dobitnie zwraca uwagę.
    Moderator nie wykłóca się - moderator szkoli forumowiczów.
    Moderator nie zakłada głupich tematów - moderator sprawdza czujność forumowiczów.
    Moderator nie rozmywa tematu - moderator przypomina o innych ważnych sprawach.
    Moderator nie nabija postów - moderator ma wiele do przekazania.


Administracja nie ponosi odpowiedzialności za treści umieszczane przez użytkowników.
Samochód: HC GK 2.7 24V v6 (2003) || galeria: viewtopic.php?f=23&t=6322
Galeria zewnętrzna: http://picasaweb.google.com/whitesmurff/
Podpis: Do you own a Hyundai Coupe? No? Buy a HC (not all your kids need to go to college anyways)
"Tu nie chodzi tak do końca o [...] tylko o naszą pasję do aut. Gdyby nie było pasji na pewno nie byłoby tylu nas w klubie." - buliboy
WhiteSmurff (Klubowicz)
Klubowicz
 
Avatar użytkownika
 
Posty: 2198
Otrzymał podziękowań: 25 razy
Dołączył(a): 22 sie 2008, 10:28
Lokalizacja: Radomsko/Łódź
opcje: , www


Powrót do Ogólne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości